مال من باشد

ღ★ღ عاشقانه ღ★ღ

خدایا !!!!!!!!!

عذابم نده...

زمین و آسمان را بهم میدوزم

تا مال من باشد

خیالت راحت......




نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:36---21 ارديبهشت 1392
سلام،وبتون عالیه خوشحال میشم وب من رو هم بازدید کنید اگر لینک کردین پیغام بذارید تا منم شما رو لینک کنم،به امید روزهای روشن خدا نگهدار

آسو
ساعت19:49---23 مهر 1391
سلام وبلاگامون هم اسمن به منم سربزن وخوشحالم کن

Morteza
ساعت14:57---2 شهريور 1391


____________________$$$$___$$$$

__________________$$$$$$$_$$$$$$

_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$

__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$

_$$$$$_$$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$__$$$$$$$$$

$_$$$$$$___$$$$$$$$

_$$$$$$$$$__$$$$$$$

$_$$$$$$$$___$$$$$$

$$_$$$$$$$$___$$$$$

$$$_$$$$$$$$__$$$$$$

_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$

$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$

$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$

$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$

$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$

$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$

_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$

_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$

_$$_$$______________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

__$$$_________________$$$$$$$$$

$_____________________$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$__$$$$$

$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$__$$$$$$$$


مهدی
ساعت22:54---6 خرداد 1391
یک مترسک خریده ام

عطر همیشگی ات را به تنش زده ام

در گوشه اتاقم ایستاده

درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند . . .


moein
ساعت7:30---14 ارديبهشت 1391
سلام میشه منو با این اسم لینک کنی!
[[محکوم ولی بی گناه]]
اگه کردی خبرم کن تا منم لینکت کنم منتظرم!


پسردلشکسته و تنها
ساعت14:45---8 ارديبهشت 1391
س وبت واقعا قشنگ بود خوشحال میشم بهم سر بزنی نظرتم بگی

احسان..
ساعت21:10---16 اسفند 1390
مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد، جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم
ندانسته آلوده شدم، نشناخته وابسته شدم، و نخواسته رانده شدم .
سلام یه سر بزن . مثل منی


~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت20:12---26 بهمن 1390
سلام وب تون فوق العادست پیشرفت زیادی داشتید.مر30
حال من خوب است اما با تو بهترمی شوم
آخ .. تا می بینمت یک جور دیگر می شوم
با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند
یاسم و باران که می بارد معطر می شوم
در لباس آبی از من بیشتر دل می بری
آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم
آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو
می توانم مایه ی ــ گه گاه ــ دلگرمی شوم
میل میل ِ توست اما بی تو باور کن که من
در هجوم بادهای سخت ، پرپر می شوم.ممنون از نظری که برام فرستادی ولی انتقاد نکردید.عیبی نی
تا نظری دوباره بدررووود.
خواهش ميكنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,ساعت1:38توسط ★ ستاره ★ | |